Giftcard saldo checker

Verzenden, garantie en retourneren

Verzendingsvoorwaarden
Wij raden u aan uw materialen in één keer te bestellen. Leveringen uit twee partijen kunnen altijd een kleur- of structuurverschil vertonen. Bij bestratingsmaterialen blijven geringe afwijkingen in kleur en gradering mogelijk. Nadat u bij onze een bestelling hebt geplaatst krijgt u van ons een orderbevestiging. Na akkoordbevinding van deze orderbevestiging zal de order in behandeling worden genomen. De meeste artikelen zijn binnen 4 werkdagen leverbaar. Wij informeren u hier graag over.

Genoemde levertijden zijn op voorwaarde dat bij onze leverancier de materialen voorradig zijn. Wanneer dit niet het geval is kan er vertraging in de uitlevering ontstaan. In dat geval proberen wij u hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Bestellingen worden gelost op de dichtstbijzijnde , voor de vrachtauto, bereikbare plaats. Dit is ter beoordeling van de chauffeur.

Uiteraard kunt u bij ons ook de materialen zelf afhalen. Binnen onze regio kunt u gratis gebruik maken van onze aanhangwagen. Deze dient u binnen 2 uur weer schoon aan ons te retourneren. Voorraadartikelen kunt u onder voorwaarden aan ons retourneren. Wanneer wij producten retour moeten halen worden hier transportkosten voor in rekening gebracht. Bestelartikelen worden door ons niet retour genomen. Sommige materialen worden geleverd op statiegeldpallets. Wanneer u de pallets onbeschadigd binnen 3 maanden inlevert krijgt u het geld retour. U dient hiervoor wel een aankoopbewijs te kunnen overhandigen. Op al onze leveranties zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Onze verzendkosten zijn als volgt :
< 40 km v.a. onze bedrijfslocatie :

• Ordergrootte > € 1000,= , bezorging gratis
• Ordergrootte < € 1000,= , bezorgkosten € 35,=

>40 km v.a. onze bedrijfslocatie :

• Ordergrootte > € 0,- , bezorgkosten € 100,= (exclusief de eilanden)

Verzending per post :

• < 10 kg , verzendkosten € 7,50
• >10 – 30 kg , verzendkosten € 15,=


Garantievoorwaarden
Bestel uw materialen altijd zo veel mogelijk in één keer. Leveringen uit twee partijen kunnen altijd een structuur- of nuanceverschil vertonen. Bij bestratingsmaterialen blijven geringe afwijkingen in kleur en gradering mogelijk. Controleer voor verwerking of de juiste materialen geleverd zijn. Materialen die eenmaal verwerkt zijn , zijn als zodanig geaccepteerd en kunnen achteraf nooit een reden tot klacht zijn.

Klachten over geleverde materialen dienen binnen 24 uur gemeld te worden, anders gaan wij er van uit dat u tevreden bent met ons product. Bij het verwerken van de materialen dient u altijd te werken volgens de verwerkingsvoorschrifen. Deze zijn op aanvraag te verkrijgen.

Klachten voortvloeiend uit een verkeerde verwerking kunnen niet in behandeling worden genomen. Bij eventuele reclamaties achteraf vergoeden wij geen kosten voor verwerking. Witte uitslag is een verschijnsel dat kan voorkomen bij alle betonproducten. Door regen en andere weersinvloeden verdwijnt de uitslag geleidelijk. Tengevolge van ijzerhoudende grondstoffen in sommige zandsoorten kan incidenteel roest ontstaan. Dit is inherent aan het natuurlijke karakter van het betonproduct en kan derhalve niet als klacht worden behandeld.

Op al onze leveranties zijn onze algemene leveringsvoorwaarden van toepassing.


Retourneren
Tot wanneer kan ik een online bestelling retourneren?
Binnen 14 dagen na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling kunt u deze retourneren.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling retourneren door contact op te nemen met onze klantenservice. Vervolgens wordt u geholpen door een van onze vriendelijke medewerkers om uw artikel snel en eenvoudig terug te sturen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 
Voor het retour zenden van uw bestelling rekenen wij geen extra kosten. U ontvangt het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel terug, exclusief de verzend- of bezorgkosten. De kosten voor het retour zenden van artikelen (of de voorrijkosten) zijn voor rekening van de klant.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?
De retourzending van een verkeerd geleverd of beschadigd artikel is zoals hierboven beschreven. Geef in dit geval bij de klantenservice aan dat u een verkeerd of beschadigd artikel heeft ontvangen. Bij retourzending wegens beschadiging of verkeerde levering ontvangt u het aankoopbedrag van het bestelde product en de verzendkosten retour.

Welke regels gelden voor het retourneren van verschillende artikelen?
Bent u niet tevreden over het artikel, dan mag het geretourneerd worden. Dit geldt ook voor actieartikelen en artikelen uit de opruiming. Aan de volgende voorwaarden dient een artikel te voldoen om te retourneren:

  • u kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling.
  • het artikel dient voorafgaand retour gemeld te worden via de klantenservice. Een retourzending kunt u aanmelden door contact op te nemen met onze klantenservice.
  • het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij u om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren
  • de pakbon of de (kopie) factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking
  • het moet gaan om een voorraadartikel. Indien de producten speciaal voor u besteld zijn, kunnen deze niet retour.

Sommige artikelen kunt u niet retourneren. Het gaat dan om:

  • producten die in overeenstemming met uw specificaties zijn aangepast
  • artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
  • artikelen die speciaal voor u besteld zijn.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Weulen Kranenbarg niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour-gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn artikel retourneer?
Als u de bestelling al heeft betaald, dan wordt 75% van het betaalde bedrag teruggestort. Als u nog niet heeft betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Hoe lang het duurt voordat het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die u hebt gekozen. Indien u de exacte termijn wilt weten waarop uw bedrag teruggestort wordt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.