Giftcard saldo checker

Veelgestelde vragen

Dagelijks krijgen wij vragen over ons assortiment en de mogelijkheden. Ook vragen over de betaalmogelijkheden, de levering en retourmogelijkheden beantwoorden wij regelmatig. Uiteraard doen wij dit met plezier en valt het als vanzelfsprekend onder onze service. Wie buiten openingstijden een antwoord wil hebben kan hier kijken. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur ons dan een mail.

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij ons kunt u kiezen uit 3 mogelijkheden:

  • vooraf betalen
  • betalen via I-Deal of
  • betalen bij aflevering met onze mobiele pin.

Wij leveren geen materialen op afbetaling of op rekening.

Hoe vindt de levering plaats?

De materialen worden met een vrachtauto gebracht. Vervolgens worden ze met de kraan op een goed bereikbare plek afgeleverd. Hierbij streven wij altijd naar een locatie die u ook het beste uitkomt. In verband met de afmeting van de vrachtwagen is dit helaas niet altijd mogelijk.

Wat is de levertijd?

Wij streven er naar onze producten binnen 2-5 werkdagen bij u af te leveren. Genoemde levertijden zijn op voorwaarde dat bij onze leverancier de materialen op voorraad zijn. Wanneer dit niet het geval is kan er vertraging in de uitlevering ontstaan. In dat geval proberen wij u zo snel mogelijk in te lichten. Vertraging in de uitlevering kan op geen enkele wijze aanleiding geven tot schadevergoeding.

Kan ik producten retourneren?

U kunt gekochte materialen bij ons retourneren tegen 75% van de aanschafprijs. De materialen dienen schoon, ongebruikt, onbeschadigd en goed verpakt te zijn. Wij nemen alleen voorraadartikelen retour. Materialen die speciaal voor u besteld zijn nemen wij niet terug. Opruimingsartikelen kunnen ook niet geretourneerd worden; Bij het terughalen van goederen worden transportkosten á € 35,- berekend.

Sommige bestratingsmaterialen worden geleverd op statiegeldpallets. Statiegeld staat apart vermeld op uw factuur. Wanneer u de pallets onbeschadigd – binnen drie maanden- inlevert krijgt u het geld retour (aankoopbewijs meenemen). Wij halen geen pallets retour. Op bigbags zit geen statiegeld. U mag ze echter wel inleveren.

Waarom moet bestrating in een keer besteld worden?

Bestel uw materialen altijd in een keer. Leveringen uit twee partijen kunnen altijd een kleur- of nuanceverschil vertonen. Bij bestratingsmaterialen blijven geringe afwijkingen in kleur en gradering mogelijk.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?

Klachten over geleverde materialen dienen binnen 24 uur gemeld te worden. Na deze termijn nemen wij uw klacht niet in behandeling. Controleer daarom voor verwerking of de juiste materialen geleverd zijn. Op de orderbevestiging staat het aantal pakken en lagen die u dient te ontvangen.

Materialen die eenmaal verwerkt zijn, zijn als zodanig geaccepteerd en kunnen achteraf nooit een reden tot klacht zijn. Witte uitslag is een verschijnsel dat kan voorkomen bij alle betonproducten. Door regen en andere weersinvloeden verdwijnt de uitslag geleidelijk. Ten gevolge van ijzerhoudende grondstoffen in sommige zandsoorten kan incidenteel roest ontstaan. Dit is inherent aan het natuurlijke karakter van het betonproduct en kan derhalve niet als klacht worden behandeld. Wij adviseren u de steen om te draaien.