Giftcard saldo checker

Veelgestelde vragen

Dagelijks krijgen wij vragen over ons assortiment en de mogelijkheden. Ook vragen over de betaalmogelijkheden, de levering en retourmogelijkheden beantwoorden wij regelmatig. Uiteraard doen wij dit met plezier en valt het als vanzelfsprekend onder onze service. Wie buiten openingstijden een antwoord wil hebben kan hier kijken. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur ons dan een mail.

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij ons kunt u kiezen uit 3 mogelijkheden:

  • vooraf betalen per bank, pin of contant.
  • betalen via I-Deal (webshop)
  • betalen bij aflevering met onze mobiele pin of contant

Wij leveren geen materialen op afbetaling of op rekening.

Hoe vindt de levering plaats?

De materialen worden met een vrachtauto gebracht. Vervolgens worden ze met de kraan (reikwijdte ca.3 a 4 meter) op een goed bereikbare plek afgeleverd. Hierbij streven wij naar een locatie die u ook het beste uitkomt. In verband met de afmeting van de vrachtwagen is dit helaas niet altijd mogelijk. Er wordt dan de best passende oplossing gezocht.

Wat is de levertijd?

Wij streven er naar onze producten binnen 2-5 werkdagen bij u af te leveren. Genoemde levertijden zijn op voorwaarde dat bij onze leverancier de materialen op voorraad zijn. Wanneer dit niet het geval is kan er vertraging in de uitlevering ontstaan. In dat geval proberen wij u zo snel mogelijk in te lichten. Vertraging in de uitlevering kan op geen enkele wijze aanleiding geven tot schadevergoeding.

Kan ik producten retourneren?

Retourartikelen dienen schoon, onbeschadigd en niet gebruikt te zijn.

We nemen alleen voorraadartikelen retour, geen artikelen die speciaal besteld zijn. Hout- en winkelartikelen kunnen retour tegen 100%. Voor betonproducten rekenen wij 15 % van de waarde voor handelingskosten.
Mocht het toch voorkomen dat u een vol pak stenen (bestelartikel) over heeft , dan kunnen we informeren bij de fabriek of dit retour kan en wat de retourkosten hier voor zijn. Aangebroken pakken neemt een fabriek nooit in.
Bij het retour halen van goederen worden de voorrijkosten a € 37.50 berekend

Sommige bestratingsmaterialen worden geleverd op statiegeldpallets. Statiegeld staat apart vermeld op uw factuur. Wanneer u de pallets onbeschadigd – binnen drie maanden- inlevert krijgt u het geld retour (aankoopbewijs meenemen). Wij halen geen pallets retour. Op bigbags zit geen statiegeld. U mag ze echter wel inleveren.

Waarom moet bestrating in een keer besteld worden?

Bestel uw materialen altijd in één keer. Leveringen uit twee partijen kunnen altijd een kleur- of nuanceverschil vertonen. Bij bestratingsmaterialen blijven geringe afwijkingen in kleur en gradering mogelijk.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?

Klachten over geleverde materialen dienen binnen 24 uur gemeld te worden. Na deze termijn nemen wij uw klacht niet in behandeling. Controleer daarom voor verwerking of de juiste materialen geleverd zijn. Op de orderbevestiging staat het aantal pakken en lagen die u dient te ontvangen. Stuur een email met klachtomschrijving en een foto van de klacht naar info@weulenkranenbarg.nl met vermelding van uw debiteurnummer en ordernummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Materialen die eenmaal verwerkt zijn, zijn als zodanig geaccepteerd en kunnen achteraf nooit een reden tot klacht zijn. Witte uitslag is een verschijnsel dat kan voorkomen bij alle betonproducten. Door regen en andere weersinvloeden verdwijnt de uitslag geleidelijk. Ten gevolge van ijzerhoudende grondstoffen in sommige zandsoorten kan incidenteel roest ontstaan. Dit is inherent aan het natuurlijke karakter van het betonproduct en kan derhalve niet als klacht worden behandeld. Wij adviseren u,waar mogelijk, de steen om te draaien.